سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنها بچه‌هایی بودند که کسی را نداشتند. سیگار یا مواد می‌کشیدند یا تن‌فروشی می‌کردند از فقر این کار را می‌کردند من هم می‌کشتمشان تا دیگر بدبختی نکشند خودم بدبختی کشیده ‌بودم و همه دردهایش را حس می‌کردم.

 همه قربانیانت در خوزستان بودند؟
بله همگی در آبادان بودند تازه آمده ‌بودم تهران و می‌خواستم این کار را انجام بدهم که در اولین‌ مورد بازداشت شدم.

 چرا به تهران آمدی؟
برای اینکه کار پیدا کنم. در آبادان که کاری پیدا نکردم.

 پس هزینه‌ زندگی‌ات را چطور تامین می‌کردی؟
پولی نداشتم گرسنه که می‌شدم گوشت بچه‌ها را می‌خوردم اینطوری خودم را سیر می‌کردم.

کنند - یکشنبه هجدهم دی 1390
400 شعبه اخذ رای در آذربایجان غربی دایر می شود. - یکشنبه هجدهم دی 1390
فرش افشار تکاب در راه ترکیه ارمنستان و عراق - یکشنبه هجدهم دی 1390
جلسه ی مدیران مدارس قرآنی باحضور معاون پرورشی وکارشناسان ذیربط در خصوص


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 های...       بله دو...


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ
خرید پستی خرید اینترنتی buy جمهوری اسلامی بحرین شیعیان بحرین
خرید سی دی بحرین شیعه و ایرانی الاصل از نژاد پاک و بسیار نجیب آریایی
سلطان غم عنوان وبلاگ
به یاد آقا بشار اسد سرباز امام خامنه ای سلام بر یاران مهدی عالی ترین مقام